1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Patch notes are out

Discussion in 'General' started by pilebuster, Aug 8, 2017.

  1. pilebuster
    Offline

    pilebuster Technologist

    Last edited by a moderator: Aug 8, 2017
    • Like Like x 2
    • Awesome Awesome x 1
    • Useful Useful x 1
  2. Rikikoo
    Offline

    Rikikoo Technologist

    Rip brawl modes
    Anyone still saying that talents aren't p2w ?
    • Like Like x 2
  3. DeadEyeDirtyEldy
    Offline

    DeadEyeDirtyEldy Stormguard

    i don't like the BF changes, i know it's not consistently a nerf but why remove such an intersting part from his kit? it worked like Fortress's TofT before (alias gab close) and now it will be a selfish ability...
    Also no Reim changes at all and no slightly Phinn's buffs, disappointing...
    • Agree Agree x 5
  4. pilebuster
    Offline

    pilebuster Technologist

    turbo Jets got 10% increase and buffs
    I'm done
  5. LittleGamer
    Offline

    LittleGamer Gythian

    That skye nerf is pretty big, and I don't know what to find of the bf change.
    • Agree Agree x 3
  6. AqeelZ
    Offline

    AqeelZ Technologist

    Trion cannon bonus range reduced ;_;

    Oh well , destroying turrets outside of their range was fun while it lasted.
  7. Revinous
    Offline

    Revinous Stormguard

    Disappointing, I feel the nerfs/buffs are being focused on talents more than heroes.

    I don't think Vox's A ever was a problem.
    • Agree Agree x 4
  8. Spicyfries
    Offline

    Spicyfries Stormguard

    Finally, we are gonna get back to a more interesting and diverse wp builds..
    • Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
  9. DeadEyeDirtyEldy
    Offline

    DeadEyeDirtyEldy Stormguard

    Btw BF got a nerf
    The rose trail used to give him and alias immunity to slowing effects...

    it's not that big of a deal, i just don't know why they changed it
    • Agree Agree x 3
  10. CookieRookie
    Offline

    CookieRookie Stormguard

    Thought Zekent did the nerf/buff comments, why is nivmett doing them now? They're pretty funny just odd it's not zekent
  11. ARod
    Offline

    ARod Stormguard

    I think it was more the build (ps tb BP) that synergized too well with Vox's kit rather than vox himself being unbalanced
  12. Harlekin
    Offline

    Harlekin Gythian

    Wtf? What did they think when they decided to do that crap to Blackfeather? And a reduction of 100% (or so) on Skye? First they ruin WP Skye and now on to CP? Im disappointed af. Sure hope it'll work out in-game
    • Agree Agree x 4
    • Funny Funny x 1
  13. SpecialCarrot
    Offline

    SpecialCarrot Stormguard

    Why nerf skye?!?!
    She wasn't even META in the first place

    Why do they ruin Skye? They already killed WP Skye
    • Agree Agree x 3
    • Funny Funny x 1
  14. DeadEyeDirtyEldy
    Offline

    DeadEyeDirtyEldy Stormguard

    She was meta...
    • Agree Agree x 2
    • Funny Funny x 1
  15. Moonman117
    Offline

    Moonman117 Stormguard

    I don't like the bf change but the Skye change makes me sooooo happy. Also Krul changes disappoint as usual and I feel like the poisoned shiv passive is what needs a nerf if they keep just nerfing the stats it'll be useless
    • Agree Agree x 2
  16. Galeon98
    Offline

    Galeon98 Stormguard

    Well, hard to say. I don't understand the purpose of BF's rose trail being rid of, and instead changed with a burst of move speed. Baron and Grace got what's coming to them. Vox might be less slippery, but eh.
  17. Revinous
    Offline

    Revinous Stormguard

    Easily peeled and countered.
    • Agree Agree x 1
  18. Flicker
    Offline

    Flicker Stormguard

    ANOTHER FLICKER BUFF YESSS

    Also it appears Flicker used mooncloak in the picture above lol

    Not really a fan of the BF change, but we shall see. Also, Skye is gonna be potato IMO.
    Those Talent balance changes made me froth at the mouth.

    Also, no Baptiste changes, feelsgoodman.
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  19. Aesthete18
    Offline

    Aesthete18 Undead

    More than 50% of the patch notes is about talents. Yay!
    • Agree Agree x 6
    • Useful Useful x 1
    • Creative Creative x 1
  20. DeadEyeDirtyEldy
    Offline

    DeadEyeDirtyEldy Stormguard

    Just if you Baptiste, and she could counters Grumpjaw and some other top picks really easily...

Share This Page